SURIRUMAH INCOME CECAH 6 ANGKA SEBULAN!

#menjadidenganMeeracle

Untuk pengetahuan uols, Meeracle bukan sahaja dapat bantu selesaikan masalah kulit, malah Meeracle juga telah banyak membantu para wanita diluar sana dalam menjana pendapatan yg lumayan dgn hanya menjual produk2 Meeracle 😉

Uols percaya tak bahawa ramai wanita yg berjaya dengan Meeracle ni pada awalnya merupakan seorg surirumah sahaja!

Bermula dgn modal yg kecil, kini mereka berjaya mendapatkan income sehingga ratusan ribu ringgit! Hebat gila kan? 😱

Pihak Meeracle sentiasa menjalankan branding awareness seperti Google Ads, FB ads, Ig ads billboards dan bermcm2 lagi la cara utk kekalkan branding Meeracle supaya terus diingati dan dikenali, Secara x langsung dpt bantu para wakil jualan semua utk mendapatkan jualan dgn mudah!

Sebagai satu suntikan semangat & penghargaan kpd semua wakil jualan yg selama ni setia dgn kami, Meeracle sentiasa memberikan ganjaran yg menarik & mewah. Antaranya ialah melancong ke luar negara, hadiah wang tunai, kereta mewah, beg tangan mewah dan mcm2 lagi la!

Meeracle juga sgt menghargai wakil2 jualan kami yg telah bekerja keras membangunkan perniagaan bersama Meeracle dengan meletakkan billboard yg mempunyai wajah2 wakil jualan kami dan bukannya wajah duta sahaja.

Haa mcm mana best kan jadi wakil jualan Meeracle ni?

Nak berjaya kita kenalah selalu rajin dan sentiasa berusaha tau! Jgn hangat2 tahi ayam la org kata.. 😂 Surirumah pun dah jadi jutawan, uols pun mesti boleh punya lah! Yang penting kita kena sabar, yakin dan sentiasa berusaha ok?

Kalau ada antara uols ni yg berminat nak jadi wakil jualan kami atau nak tahu lebih lanjut mcm mana nak berjaya mcm mereka ni, boleh whatsapp link kat bawah ni ok? Nanti kita akan bantu uols! 😘

https://bit.ly/2WsQVVj

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

×