Category Archives: Uncategorized

KULIT KUSAM? Macam mana nak hilangkan?

Siapa kat sini ada masalah kulit kusam? “Eh jap. Kulit kusam tu mcam mana eh?” Kulit kusam tu ialah kulit wajah yg nampak gelap, tak glowing dan tak nampak segar. Kulit kusam ni biasanya berpunca akibat pemakanan yg tak seimbang, kurang tidur, stress atau tidak mengamalkan rutin penjagaan kulit wajah dengan betul. “Boleh ke nak […]

KENALPASTI JENIS-JENIS JERAWAT DI WAJAH ANDA!

Jerawat merupakan masalah yg pasti pernah dialami oleh hampir semua orang. Uols mesti pernah ada jerawat jugak kan? 😉 Kebiasaannya, masalah jerawat ni muncul apabila liang2 pori tersumbat dengan minyak, kotoran dan sel kulit mati. Masalah jerawat ni juga boleh terjadi akibat persekitaran yg kurang bersih yg boleh mengakibatkan bakteria terlekat pada kulit wajah. Jerawat […]

×